Kako do mladostnega videza kože?

Kako do mladostnega videza kože?

Vsi vemo, da se koža z leti stara. Na to vplivajo dedni dejavniki in zunanje okolje. Tako imajo najpomembnejšo vlogo pri staranju kože prav UV žarki. Omenimo naj še vročino, mraz, onesnažen zrak in proste radikale. Vendar na srečo nismo povsem nemočni. Za mladosten videz kože lahko veliko naredimo tudi sami. V nadaljevanju prispevka si oglejte, na kakšne načine si lahko pomagamo, da bo naša koža še dolgo mehka, prožna in nasploh mladostna.

Kako lahko svojo kožo ohranimo lepo in mladostno?

Vsekakor moramo poskrbeti, da koži ne bomo škodovali. Tako moramo vedno poskrbeti za zaščito pred škodljivimi sončnimi žarki, pa tudi za zdrav način življenja. Odpovejmo se nezdravim razvadam, kot so kajenje, prekomerno pitje alkoholnih pijač ter neredna, enolična prehrana.

Pri tem ne pozabimo na ustrezna kozmetična sredstva. Pri ohranjanju mladostnega videza kože je zelo pomembna preventiva. Le-ta bo upočasnila pojavljanje gubic, razširjenih žilic in pigmentnih lis. Zato kožo redno negujmo z naravnimi kozmetičnimi kremami in sredstvi za čiščenje kože na obrazu.

Kozmetična krema proti gubam

Ne pozabimo tudi na piling, ki spodbuja obnavljanje celic. Odmrle celice kože obrazu ne delajo prav nobene usluge, zato jih moramo odstraniti, saj v nasprotnem primeru preprečujejo, da bi se negovalna sredstva dobro vpila v kožo.

Izognimo se stresu in bodimo telesno aktivni

Stres je zelo škodljiv. Med drugim je odgovoren za povečano proizvodnjo sladkorjev, ki nato reagirajo s hormoni ter tako vplivajo na zdravje mišične mase. Temu se lahko delno izognemo s tem, da jemljemo proteinske dodatke.

Ne smemo pozabiti na telesno aktivnost. Strokovnjaki tako priporočajo, da aerobno vadimo najmanj 20 minut, in sicer tri- do štirikrat na teden. Pri tem mislimo na kolesarjenje, tek, hojo in podobno. Tudi meditacija in druge tehnike sproščanja lahko pripomorejo k ohranjanju mladostnega videza kože.

Kaj pa prehrana?

Poskrbimo za uravnoteženo in raznoliko prehrano. Uživajmo dovolj vlaknin ter pijmo zadostne količine vode. Poskrbimo za vnos vitaminov in mineralov. Med antioksidanti še posebej priporočamo vitamina A in D. Izogibajmo se pitju kave in alkoholnih pijač. Raje pijmo zeleni čaj, ki je bogat z učinkovitimi antioksidanti – polifenoli in katehini.

Zeleni čaj

V svoj jedilnik vnesimo dovolj sadja in zelenjave. Ne pozabimo na superživila, kamor sodijo granatna jabolka, goji jagode, acai jagode, chia semena, spirulina, pa tudi špinača, regrat, ohrovt in nekatere druge vrste zelenjave. Tu naj izpostavimo prav granatna jabolka, ki ščitijo kožo pred takšnimi in drugačnimi poškodbami UV sončnih žarkov.

Poleg vsega naštetega je pomembno še to, da uživamo več zdravih maščob. Predvsem priporočamo omega-3 maščobne kisline, ki se nahajajo v lanenem semenu, chia semenih, orehih, tuni, lososu, skuši in nekaterih drugih ribah. Takšne maščobne kisline odpravljajo vidnejše znake staranja. Z njihovim rednim uživanjem bo koža še dolgo ostala mladostna: lepa, zdrava in sijoča.


Dodaj odgovor